Ο Ανδρέας Βούλγαρης μιλάει στο All4fun για την παράσταση «RED SPEEDO» στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Θέατρο - Κινηματογράφος
Ο Ανδρέας Βούλγαρης μιλάει στο All4fun για την παράσταση «RED SPEEDO» στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Μίλησε μας για την παράσταση σας «Red speedo»;

Το έργο Red Speedo είναι γραμμένο από τον Lucas hnath είναι ένα ιδιαίτερο και πολύ ενδιαφέρον έργο που ανεβαίνει πρώτη φορά στην Ελλάδα με ένα υπέροχο cast ηθοποιών το οποίο είναι ο Δημήτρης Λιακόπουλος (Peter), Βασίλης Μυριανθόπουλος (coach) και Βαρβάρα Λάρμου (Lydia) κι εγώ ως (Ray) η σκηνοθεσία είναι από τον Βασίλη Μυριανθόπουλου. Είναι μια παράσταση με πολύ ταχύτητα και απόλυτη σκηνική επικοινωνία μεταξύ των ηρώων του έργου. 

Τι πρόκειται να δούν πάνω στη σκηνή;

Πρόκειται να δουν ένα έργο με ιδιαίτερη θεματολογία που μέχρι τώρα δεν έχει ξανά παιχτεί τουλάχιστον στην Ελλάδα. Τον σκοτεινό κόσμο του πρωταθλητισμού με τα αναβολικά και τα στεροειδή που όλοι τα κατακρίνουν αλλά όλοι ζητάνε από τον αθλητή τις καλύτερες επιδόσεις του. Θα δουν την μοναξιά και τόσο πόσο αδηφάγο ζώο είναι ο άνθρωπος, προκειμένου να πετύχει. Θα δουν την μαύρη πλευρά των μεγάλων επιδόσεων!!!

31790529_1850695258284884_3016476173317177344_n.jpg

Γιατί θα πρότεινες σε κάποιον να δει το έργο σας;

Στον καθένα θα το πρότεινα για διαφορετικούς λόγους ανάλογα με την ιδιότητα του. Παραδείγματος χάριν σε έναν νέο άνθρωπο θα το πρότεινα σαν εκπαιδευτικό έργο για την ωμή πραγματικότητα, στο πώς μπορεί να καταντήσει ο καλός και υγιής αθλητισμός. Σε έναν αθλητή θα το πρότεινα ως παράδειγμα προς αποφυγήν για να καταλάβει ότι δεν είναι μόνος του. Εν ολίγοις σαν κάθαρση. Θα το πρότεινα σε έναν άνθρωπο εκτός αθλητικού χώρου, για να νιώσει πώς είναι ο πρωταθλητισμός πίσω από τις κάμερες και η άγρια εκμετάλλευση των αθλητών. 

Η συνεργασία με τον Βασίλη Μυριανθόπουλο πως είναι;

Ο Βασίλης είναι ένας καλός άνθρωπος με καλή ψυχή. Εγώ σαν Ανδρέας δίνω μεγάλη σημασία στην καλή ψυχή. Η σκηνοθετική του γραμμή ήταν ξεκάθαρη απο την αρχή, ήξερε ακριβώς τι ήθελε. Με σεβασμό στην ενέργεια και στην προσωπικότητα των ηθοποιών του, δημιούργησε αυτήν την παράσταση. Χωρίς πίεση και ένταση παρά μόνο με ροή δημιουργίας.

Τι είναι πιο σημαντικό: ο ρόλος ή ποιος κάνει την παράσταση;

Είναι εξίσου σημαντικά και τα δύο. Αλλά θα πω ότι σημαντικότερο είναι ο σκηνοθέτης λόγω του ό,τι αυτός έχει το όραμα και τον στόχο που θέλει να τονίσει ο ίδιος μέσα απο την παράσταση. Άρα είναι θεωρώ ποιός και πώς το έχει οραματιστεί. 

Μίλησέ μας για τον εαυτό σου;

Τι να πω για τον εαυτό μου. Τα μόνα στοιχεία που σίγουρα ξέρω είναι ότι όταν βάζω στόχο τον πετυχαίνω και ό,τι αγαπώ την αλήθεια και την ουσία. 

31870761_1850695321618211_4932870849712619520_n.jpg

Αλήθεια, πως επέλεξες να γίνεις ηθοποιός;

Η επιλογή ήταν λίγο μεταφυσική εμπειρία. Δύσκολο να το περιγράψω με λίγες λέξεις.

Ποιά αφορμή, πρόσωπο, ή παράσταση, σου γέννησε την επιθυμία της υποκριτικής;

Όταν ήμουν 6η Δημοτικού ο αδερφός μου ήταν στην θεατρική ομάδα του σχολείου του 3η Λυκείου. Χρειαζόντουσαν ένα μικρό παιδί να παίξει έναν ρόλο στην "Δαιμόνια μηχανή" του Ζαν Κοκτώ. Αυτή ήταν η πρώτη και σημαντική μου επαφή με το σανίδι.

Στη δουλειά αυτή ήσουν τυχερός;

Δεν ξέρω αν είμαι "τυχερός" αλλά έχω προστασία από την Παναγιά μας και αυτό το νιώθω από μικρός.

Ποιο ρόλο θα ήθελες οπωσδήποτε να παίξεις και γιατί;

Πολλοί ρόλοι όπως τον Ορέστη του Ευριπίδη, τον  Στάνλεϊ Κοβάλσκι (λεωφορείο ο πόθος), Λεονάρντο (ματωμένος γάμος).

 

του Γιάννη Αντωνίου  03/05/2018 

 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ