Οι συντελεστές της παράστασης "Η Σημασία Να Είναι Κανείς Ειλικρινής" μιλούν στο All4fun

Θέατρο - Κινηματογράφος
Οι συντελεστές της παράστασης "Η Σημασία Να Είναι Κανείς Ειλικρινής" μιλούν στο All4fun

To All4fun μας ανάθεσε την παρουσίαση της παράστασής μας «Η Σημασία Να Είναι Κανείς Ειλικρινής». «Μια ερώτηση στον καθένα». Αυτή ήταν η μόνη οδηγία.

Ιδού λοιπόν. Βρισκόμαστε με την Όλγα Τζωρτζ, μια ώρα πριν την καθορισμένη πρόβα μας, σε ένα από εκείνα τα ατμοσφαιρικά καφέ μιας άλλης εποχής που σε γεμίζουν με τόση γλυκύτητα που η ζάχαρη στον εσπρέσο μοιάζει περιττή. Τζαζ ήχοι, ρετρό πίνακες, ανοιχτές ατζέντες, χαμογελαστά πρόσωπα και το brainstorming ξεκινά.

- Ας ξεκινήσουμε με τον Άλτζυ, λέει η Όλγα, κρατώντας το κινητό της.

Η ερώτησή του, έρχεται στο νου της τόσο αυθόρμητα, που ένιωσα ότι ήταν καρφιτσωμένη χρόνια πριν στο χειρόγραφο του Όσκαρ Ουάιλντ, πλάι στον χαρακτήρα του Άλτζυ, κι εκείνη είχε το μοναδικό αυθεντικό αντίτυπο.

Του τη στέλνω τώρα, λέει. Όλο έκπληξη την βλέπω να πληκτρολογεί την ερώτηση στο κινητό και να την στέλνει με SMS στον Γιάννη: «Πόσο ευχάριστο είναι να λέει κανείς ψέματα; Παρακαλώ απαντήστε σύντομα στο ερώτημα. Όλγα Τζωρτζ».

Γελάω. Ειλικρινά γελάω. Γελάει κι εκείνη.

-Πάει την ψώνισε αυτή θα σκέφτεται ο Γιάννης, λέει γελώντας.

Και κάπως έτσι όλες οι ερωτήσεις φτάσανε στους παραλήπτες.

Photo1.jpg

Χρονικό SMS:

12:50 Mήνυμα Εστάλη σε Γιάννη Δαμάλα : Πόσο ευχάριστο είναι να λέει κανείς ψέματα;

«Η αλήθεια σπάνια είναι καθαρή και ποτέ δεν είναι απλή. Το ψέμα, που είναι ακριβώς το αντίθετο, δίνει μια εξαιρετικά τονωτική και ακρότατα διεγερτική αίσθηση, τόσο στον ομιλούντα όσο και στον ακροατή», από το Εγχειρίδιον Αριστοκρατίας, Εκδόσεις Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.

12:53 Μήνυμα Εστάλη σε Εύα Ζουμπουνέλλη: Πώς αντιλαμβάνεσαι τη σχέση κόρης- μητέρας το 1900 μέσα από το έργο;

Η μητέρα μου προσπαθεί να μου επιβάλλει το δικό της θέλω, το δικό της όνειρο και ό, τι επιβάλλει η θέση- το πρέπει- της οικογένειας, χωρίς να δείχνει ενδιαφέρον για το τι νιώθω και θέλω. Εγώ όμως, έχω ανάγκη μια μητέρα που θα καταλάβει ότι θέλω να είμαι ευτυχισμένη. Γι αυτό παίρνω τη ζωή στα χέρια μου, κυνηγώντας μόνη μου την ευτυχία μου, καθώς βλέπω ότι δεν θα την έχω δίπλα μου στις αποφάσεις μου!

12:57 Μήνυμα Εστάλη σε Ιωάννα- Μαρία Μπατή: Πόσο σημαντική είναι η περιουσία για τη γυναίκα το 1900 στο Λονδίνο;

Μια γυναίκα που δεν διαθέτει περιουσία δεν είναι βέβαια δυνατόν να ανήκει στην υψηλή τάξη και να απολαμβάνει τις πολυτέλειες μιας αληθινά καλής ζωής. Ωστόσο, αυτό δεν θα έπρεπε με κανέναν τρόπο να την εμποδίσει να στοχεύσει σε έναν καλό γάμο και να αποκτήσει μέσω αυτού μια αναγνωρισμένη θέση στην καλή κοινωνία. Εγώ δεν εγκρίνω τους συμφεροντολογικούς γάμους. Τον καιρό που παντρεύτηκα τον Λόρδο Μπράκνελ, δεν είχα κανενός είδους περιουσία. Αλλά, ούτε μια στιγμή, δεν σκέφτηκα να επιτρέψω να μ’ εμποδίσει αυτό στον δρόμο μου. Για να είμαι βέβαια ειλικρινής, μια τέτοια νέα δεν θα επιθυμούσα να θέσει ως στόχο της τον γιο μου τον Τζέραλντ ή τον ανιψιό μου τον Άλτζερνον. Αυτό δεν θα ήταν φρόνιμο. Και στους δύο ταιριάζει ένα κορίτσι με σταθερά προτερήματα, από εκείνα που διαρκούν και αναπτύσσονται με τον καιρό. Ζούμε, με λύπη μου το λέω, σε μια εποχή επιφανειακή.

13:00 Μήνυμα Εστάλη σε Γιώργο Στυλ: Πόσο ασφυκτική νομίζετε ότι ήταν η παραμονή σας στο βαλιτσάκι με τις δύο λαβές;

Αν και το εν λόγω γεγονός ήμουν πολύ μικρός για να το θυμάμαι λεπτομερώς, θα μπορούσα να πω πως ακόμα και η θολή ανάμνησή του, μου προκαλεί μια κάποια δυσφορία. Η ανάμνησή του και μόνο είναι αρκετή για να κάνει κάποιον να χάσει τα λόγια του και να μην έχει την παραμικρή όρεξη για τσάι, ούτε για φρυγανιές.

13:02 Μήνυμα Εστάλη σε Ελεάννα Χρυσανθοπούλου: Ποιο το ενδιαφέρον να παίζετε ένα ρόλο μεγαλύτερης ηλικίας;

Το ενδιαφέρον του να παίζεις έναν ρόλο μεγαλύτερης ηλικίας είναι κυρίως προσωπικό. Πιο συγκεκριμένα, ανακαλύπτω ότι μπορώ να εκδηλώνω ποιότητες του εαυτού οι οποίες είναι λιγότερο γνώριμες στην καθημερινή ζωή σε συνδυασμό με εκείνες τις οποίες εκδηλώνω περισσότερο. Η φροντίδα και το ενδιαφέρον για τον άλλο, ο ενθουσιασμός της χαράς, η προσμονή για το νέο που έρχεται και ο στοχασμός της απλότητας. Αυτές είναι και οι αρετές της Μις Πρισμ.

13:04 Μήνυμα Εστάλη σε Βίκυ Μιχαλοπούλου: Τι εργαλείο υποκριτικής χρησιμοποιείτε για να παίξετε το νάζι;

Το βασικό εργαλείο υποκριτικής μου είναι να συνδέομαι με τον παρτενέρ μου σε αυτό που συμβαίνει κάθε στιγμή στο εδώ και τώρα του έργου. Αν λοιπόν, ως Σέσιλι, έχω στόχο να πείσω κάποιον να κάνει αυτό που θέλω, τότε τον κοιτώ στα μάτια και ξέρετε… προσπαθώ η γλυκύτητα της έκφρασης να επικρατήσει… σε σχέση με… τα λόγια που ακούγονται… γιατί τα λόγια είναι μόνο λόγια… και ποιος μπορεί να αρνηθεί κάτι σε δυο ματάκια που τον κοιτάνε με… γλύκα και… ευγένεια… και… καλοσύνη… και… συμφωνείτε, έτσι δεν είναι;… το διαισθάνομαι πως συμφωνείτε… έτσι δεν είναι;…

13:07 Μήνυμα Εστάλη σε Ευθύμη Ξυπολιτά: Ο παπάς είναι ο ρόλος ή ο ρόλος ο παπάς;

Κύριε Ελέησον

Τι σημασία έχει ο χρόνος πια;…

 --:-- Μήνυμα Εστάλη σε Γιάννη Οικονόμου: Ποιο είναι το πιο διασκεδαστικό πράγμα στη ζωή ενός υπηρέτη;

Έχεις απόλυτη πρόσβαση σε σκηνή και παρασκήνια. Ξέρεις τα κρυφά μυστικά των κυρίων σου και μπορείς να βλέπεις πίσω από κάθε φαινομενικά αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά. Υπάρχει κάτι πιο διασκεδαστικό από αυτό;

 --:-- Μήνυμα Εστάλη σε Κατερίνα Δεληγιαννίδου: Πώς είναι να είστε ζωντανό μέλος μιας παράστασης;

Είναι διασκεδαστικό, διδακτικό και απελευθερωτικό. Διασκεδαστικό, γιατί η ετοιμότητα είναι μια από τις βασικές προϋποθέσεις του χιούμορ. Απελευθερωτικό, γιατί εντέλει το μόνο που μπορείς και χρειάζεται να κάνεις καλά είναι απλά ο ρόλος σου. Διδακτικό, γιατί συνειδητοποιείς πράγματα που μπορείς να τα αξιοποιήσεις εκτός παράστασης.

 … Σημασία Έχει Να Είναι Κανείς Ειλικρινής, έτσι δεν είναι;

* Aναλυτικές λεπτομέρειες για την παράσταση, ΕΔΩ:

Σύνταξη κειμένου: Βίκυ Μιχαλοπούλου, 30/5/2018
Photo2.jpg

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ